الرئيسية » قصص سكس » مراتي بتتناك متعة التعريص

مراتي بتتناك متعة التعريص

قصتي مع الموقع الأزرق Xnxx

وهنا اقرأ قصص سكس جديدة رائعة جميلة
أنا رامز زوج مصري من قرية في محافظة الشرقية تبع مركز الزقازيق ليا تجربة جنسية غريبة شوية الأول أعرفكم بنفسي أنا عندي 39 سنة متجوز من 6 سنين مراتي كانت مطلقة بس جميلة جداً ومن عيلة وأنا اتقدمتلها عشان كدة أنا أقل منها في الغنى و في العيلة , كانت اتجوزت 3 شهور بس و اتطلقت حياتنا مستقرة وعندنا طفلتين .في الجنس بقى هي جميلة وجامدة جداً وأستاذة في الإغراء وبتعرف إزاي تخلي الممارسة ممتعة جداً في يوم كنت بتفرج على موقع XNXX كالمعتاد فلقيت فيلم سكس أنا شوفته كتير قبل كدة هو فيلم قديم بس مكنتش سمعت صوته خالص المرة دي كنت معلي الصوت وبسمع , ميزت صوت مراتي , أيوة زي ما بقول لكم كدة صوت مراتي بالظبط رغم إن وشها مكانش باين مراتي عندها حسنة شامة ( وحمة ) واضحة في وركها ركزت لقيتها موجودة فعلاً , يعني هي مراتي , كان واضح إنه طليقها هو نفس جسمه وصوته هو من عندنا من البلد وانا عارفه , قولت كويس إنه مش حد غريب ولا حد و انا متجوزها وكويس إن وشها مبانش .

كانت ساعتها مراتي نايمة و أنا سهران لوحدي بس إستغربت حاجة إني هيجت جدا عشان شايف مراتي بتتناك من حد غيري , حتة تعريص كدة جت في بالي هيجتني جداً لدرجة إني ضربت عشرة من الهيجان  و أنا شايفها بتتناك , خصوصاً إنه كان بينيكها جامد جدا وزبه كبير ومحترف عني وهي كانت هايجة جداً وبتقول آهات عالية وتقوله براحة ومش قادرة , عمري ما فكرت في التعريص بالعكس كان لما ييجي في بالي إنها اتناكت قبل ما انيكها وان واحد غيري فتحها حتى لو كان جوزها كنت بتضايق .

استنيت لما صحيت وفطرنا وكله تماما وبعدين قولتلها هو جوزك القديم صورك وهو بينيكك , لقيتها عارفة وبتقولي انت عرفت إزاي , قولت لها شوفته على موقع بالصدفة , قالت لي ماهو دي سبب طلاقنا كان بيصورني ويوري الصور و الفيديوهات للناس , بس وشي مبانش , كان كلامها بيهيجني مش عارف ليه , قولت لها واتطلقتو ليه بقى , قالت لي عشان عمل كدة من ورايا قولت لها يعني ولو بعلمك كنتي هتوافقي , قالت لي ما إحنا عملنا كدة بعدها كذا مرة على سكايب مع رجالة بس طلع بياخد منهم فلوس وبرضه مكنتش اعرف كنت فاكراه بيعمل كدة للمتعة بس , قولت لها وانتي كنتي موافقة تعملي كدة للمتعة ؟ , قالت لي اه عادي , قولت لها طيب لما انتي بتزعلي من الكذب كذبتي عليا ليه ؟ , قالت لي إحنا فيها عايز تطلقني طلقني , كان زبي مولع من الهيجان من الموقف دة إكتشفت إني بهيج على التعريص فجأة , قولت لها مش قصدي أطلقك بس المهم ابقى عارف الحقيقة , لقيتها بدأت تتدلع وتصالحني وتبوسني من شفايفي ورقبتي وتقولي اسفة يا حبيبي متزعلش بتتكلم بهمس وتقولي وبعدين ماهو كان جوزي هو حد غريب , فجأة طلع منها شرمطة مشوفتهاش طول سنين جوازنا , قولتلها يخرب بيتك فين الكلام دة من زمان , قالت لي ما انت اللي مش مديني فرصة خوفت تقول عليا شرموطة , سيبتها تطلع الشرمطة كلها , قالت لي وهي بتلعب في صدري وبتقلعني وبتبوسني وتقولي عجبتك وأنا معاه ؟ , أنا غصب عني قولت آآآه من الهيجان وهي بتفكرني وبتتشرمط , قالت لي وهي بتطلع زبي وبتلعب فيه , كنت بمص له قدام الرجالة على الكاميرا وبقعد على زبه , مسكتها قلعتها وقعدتها على زبي وأخدتها في حضني وفضلت تتكلم وتتشرمط وزبي في كسها وقاعدة تعرصني عليها وتفكرني وهي بتتناك من طليقها لحد ما جبتهم في كسها .

مي و فيديو نودز على Xnxx

أنا بنت عندي 18 سنة في تالتة ثانوي , بقالي 3 سنين بطلع من علاقة لعلاقي بس كلها علاقات حب ورومانسية مبقدرش أعمل سكس مع حد مش عارفة ليه رغم إني بشوف أفلام سكس وبضرب سبعة ونص و جريئة مع صاحباتي في الكلام و كل حاجة بس مش عارفة ليه بتقفل من أي ولد يدخل معايا في السكس حتى لو بحبه , بحس إنه شايفني شرموطة وبيضحك عليا وعايز مني سكس بس ومش بيحبني .

لحد ما قابلت ابراهيم دة اللي أنا على علاقة بيه حالياً دة العكس خالص بقى أنا اللي بحبه وهو منفضلي , لدرجة إني مرة إتضايقت قولت له انت عمرك ما قولتلي بحبك فضحك وقالي عشان انا مش بحبك ومش بحب الهيافة دي ولا العياط ولا الرومانسية لا كل العبط دة , كان دمه خفيف وشخصية لذيذة فمقدرتش اسيبه والغريبة إنه أكتر واحد كنت بهيج عليه وبتقبل منه السكس لدرجة إني أخيرا عملت سكس فون وبعت له نودز ليا وكان بيوصف جسمي ويبعت لي صور زبه وكنت مستمتعة جداً معاه , في يوم بتفرج على أفلام على XNXX لقيت فيديو نودز لبنت في سني وجسمها زي جسمي هيجت أوي على الفيلم وانا متخيلاها أنا وبقرا التعليقات و حكيت لإبراهيم الموقف فهاج أوي وقالي وهو بيضرب عشرة هتتبسطي و الشباب بيتفرج على جسمك وكسك ويهيج عليكي ومارست معاه وإحنا بنتخيل وكلامه هيجنني .

مكنتش اعرف إزاي ارفع افلام فصورت في يوم فيديو لبزازي وبعته لإبراهيم وقولت لها إرفعه , فرفعه واستنينا التعليقات و المشاهدات بعد ساعات كان الفيديو عليه 3000 مشاهدة كنت مولعة و انا متخيلة إن 3000 واحد شاف جسمي وبدأت التعليقات كمان اللي يقولي عايز أنيكك واللي يقولي بزازج جامدة واللي يقول يا شرموطة , وكنت بقرا التعليقات وبلعب في كسي لحد ما أجيبهم .

إنعلمت اعمل أكاونت ورفعت لنفسي أكتر من فيديو وكنت بتكلم كمان فيهم بس من غير ما وشي يبان وكنت كل يوم ادخل اشوف التعليقات الاقي تعليقات جديدة اقراها و أهيج عليها أوي لحد ما أجيبهم وإبراهيم لما عرف صمم إنه مرة لازم ينيكني ونرفع فيديو , وفعلا كانت أول مرة حد يلمسني , صورنا فيديوهات قصيرة وأنا بلعب في زبه وفيديو وهو بيمص بزازي وفيديو وهو بيحك زبه في طيزي , كان كل تركيزي إني اعمل فيديوهات وصور جامدة افاجيء بيها جمهوري ومتابعيني مش مركزة مع السكس نفسه رغم إنها أول ممارسة بس دة ميمنعش إني  استمتعت جدا برضه .

عملت بعدها كذا أكاونت في مواقع سكس تانية وأكاونت تويتر وبقيت موديل مشهورة الناس بتدور عليا بالإسم بس بصراحة بعد فترة خوفت حد يعرفني من صوتي أو من ديكور أوضتي فقفلت فجأة كل الاكاونتات دي بس طبعا الأفام كانت منتشرة وبحاول ابلغ عنها و أحذفها , بس برضه كل فترة لازم أهيج على الموضوع دة جداً و اقعد افتكر التعليقات وأهيج بستمتع أكتر من ممارستي مع إبراهيم رغم إننا بقينا بنمارس للممارسة مش للصور و الفيديوهات بس فكرة إن ناس غريبة تشوفني هي اللي بتهيجني جداً حتى لما بيقولولي يا شرموطة وعايز أنيكك وكدة بهيج أوي ومع إبراهيم بخليه هو بيدعك كسي يقعد يفكرني بالفيديوهات و التعليقات عشان أهيج أكتر و أجيبهم .

1 فكرة عن “مراتي بتتناك متعة التعريص”

اترك تعليقا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.